Vai al contenuto principale della pagina

POSSEDUTO (se manca la collocazione vai al documento contenente)
Titolo:Pedagogy and the practice of science : historical and contemporary perspectives / edited by David Kaiser.
Pubblicazione:Cambridge (Massachusetts) :  The MIT press,  2005.  
Descrizione fisica:VI, 426 p. :  ill. ;  24 cm  
Serie:Inside technology
ISBN:0262112884
Altri autori:Kaiser, David.
Discipline:Scienze--Scuole e università.
Sudd. cronologiche:Secolo XIX.
Secolo XX.
Contiene:Gordin, Michael D.  Beilstein unbound.    
Kaiser, David.  Making tools travel.    
Gusterson, Hugh.  Pedagogy of diminishing returns.    
Gooday, Graeme 1965-  Fear, shunning and valuelessness.    
Ito, Kenji.  Geist in the institute.    
Mody, Cyrus C.M.  Instruments in training.    
Belmar, Antonio García.  Power of didactic writings.    
Hall, Karl.  Think less about foundations.    
Park, Buhm Soon.  In the context of pedagogy.    
Olesko, Kathryn M.  Foundations of a canon.    
Warwick, Andrew.  Kuhn, Foucault and the power of pedagogy.    
Kaiser, David.  Moving pedagogy from the periphery to the center.    
Traweek, Sharon.  Generating high-energy physics in Japan.    
Collocazione:LS 14727
Nota di esemplare: Mostra nota di esemplare
000000933210
--------------------------------------